Je bent het aanspreekpunt voor bewoners met vragen van technische aard en herstellingsaanvragen.
Je kan vlot en zelfstandig werken, maar tegelijk kan je ook goed samenwerken met je collega's.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je registreert en plant herstellingen in voor huurders en volgt op ;
Je beantwoordt vragen/klachten in verband met afrekeningen verhuizen;
Je registreert en geeft opdracht aan externe firma’s en volgt op;
Je zorgt voor de administratieve afhandeling met architecten, ingenieurs, … en volgt op;
Je ondersteunt het team bij de administratieve afhandeling en opvolging van bewonersvragen
Je bent mede verantwoordelijk voor de voorraadbeheer van het magazijn;
Je ondersteunt het dagelijkse ICT-gebeuren (bestellingen, back-up,…);
Je zorgt voor de administratieve afhandeling van de uitgevoerde herstellingen en de verwerking van werkbonnen;
Je maakt facturen op in verband met herstellingen en onderhoud verwarmingsketels.
Je bent ondernemend en neemt initiatief;
Je kan zelfstandig werken maar werkt ook graag in een team;
Je bent contactvaardig en diplomatisch, zowel in contact met huurders, externe actoren als met je collega’s;
Je bent administratief sterk,flexibel en leergierig;
Je hebt een goede kennis van MS Office;
Ervaring als administratief bediende met klantencontact is een pluspunt;
Een marktconform salaris
Een voltijdse betrekking:40u effectief/week
20 wettelijke verlofdagen, 4 aanvullende verlofdagen (vrij te kiezen) en 4 officieuze feestdagen
(11/07, 02/11, 15/11 en 26/12)
12 ADV-dagen
Extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie,
hospitalisatieverzekering,verplaatsingsvergoeding,woon-werkvergoedingof
fietsvergoeding
Jan Vandeberg
0473984946
jan.vandeberg@wil.be